Förstår du inte att du har sårat mig tillräckligt?

Ellabella sa något klokt till mig idag. "Man märker fort om det var äkta vänner eller inte. Om man inte tänker på personen efter kontakten har bryta bevisar det bara att det var bäst att bryta kontakten."

Är så jäkla trött på allting nu. Vill skriva massa inlägg om henne men samtidigt så orkar jag inte lägga ner energi. Och dessutom har jag inte tänkt på henne, alls. Jag har kunnat släppa den bördan från axlarna och kunnat fokusera på skolarbete, andra vänner, jobbet och mitt mående. Så jag tänker inte skriva något mer. Hon kan fortsätta med sina texter men jag tänker inte fortsätta längre. Det är helt över. 100% slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0