Fråga: Du verkar vara en stark tjej som har gått igenom många jobbiga saker..

Fick en fråga här på bloggen. "Du verkar vara en stark tjej som har gått igenom många jobbiga saker.. 
Kan du inte skriva lite om dig själv? Liksom em du är, vad du gillar att göra etc."
 
 ➩ Mitt namn börjar på bokstaven V, därefter kallas jag för V i bloggvärlden.
➩ Jag är 18 år och fyller 19 år i Augusti. 
 Jag har 6 syskon, jag är minsta barnet.
 På min fritid läser jag mycket, gillar att leta efter äldre böcker på loppisar. 
Jag älskar att dricka alkohol. Gillar att bli full och fucka ur. Dricker all sorts alkohol. Sprit, vin, öl, cider, likörer.
 Jag är halvfinne. Min moder flyttade från Finland när hon var tonåring.
 Jag har testat droger.
Destruktivt sex är typ det bästa jag vet.
 Jag växte upp med en syster som är bipolär/ADHD och med en bror som är autistiskt. 
 164 cm kort, brunt hår, glasögonorm, stora och klumpiga fötter, ful näsa och små ögon.
 Jobbar som personlig assistent
 Röker LM forward, Level, BH. Har rökt sen jag gick i sjunde klass. 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh, jag har också sex syskon!! Fast jag är äldst

Svar: Haha :) Coolt!
cutted.blogg.se

2013-04-07 @ 04:49:24
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Randig

Jag har också en bror med autism.
Fast han är utvecklingsstörd också.
Och jag har asperger och adhd.

2013-04-07 @ 21:37:22
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0