Jag är för alltid sann och tusen gånger starkare.

 
 Fuck u och dina patetiska ursäkter
 Fuck u och dina lögner
 Fuck u och dina löften
 Fuck u och din falskhet
 Fuck u för att du lämnade mig, alone

___________________________________________________________________
 
Jag var för alltid sann mot dig. Sa det som störde mig och det som jag kände. Jag gjorde allt för just dig. Lämnade läxorna ogjorda, var uppe längre på nätterna bara för att finnas för dig. Jag släppte alla andra bara för att hålla dig närmast. 
Men du var tvungen att göra allt så jäkla komplicerat. Att ljuga för mig och hitta på ursäkter för att slippa mig. Du lät mig sitta med herr ångest själv. Du hade aldrig tid. 
Men jag är tusen gånger starkare.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Jag tror stenhårt på att du är tusen starkare, inget talar emot det. Önskar att idioter inte kunde finnas. Just nu är jag en idiot i en liknande situation. Och jag förstår ju att han hatar mig. Men jag önskar att jag bara kunde få en chans till. En pytteliten en. Fast antagligen skulle jag fucka upp allt då med.

2013-04-29 @ 09:29:40
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: bella - en deprimerad tonåring

besök gärna min blogg där jag skriver av mig om min psykiska sjukdom !

2013-04-30 @ 14:54:05
URL: http://tankarhitodit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0