10 hemligheter om V/Cutted

 Jag är blyg. Innan du lär känna mig är jag reseverad, dvs jag pratar inte alls mycket. Du måste starta ett samtal för att jag ska börja prata. 
♪ Jag har en blandad musiksmak. Gillar allt från Bach till Dope. Mitt favoritband just nu är Sabaton.
♪ Ena stunden kan jag vara kär i en kille och nästa stund är jag äcklad utav honom. Därför är det svårt för mig att gå in i ett förhållande.
♪ Jag brukar kolla på skräckfilmer helt själv på nätterna. Men när jag var i spökhuset på Gröna Lund bröt jag ihop två gånger.
♪ Jag är livrädd för spindlar och andra kryp. Jag vet inte varför jag är så otroligt rädd. 
♪ Kurt Cobain har varit min idol i många år. När jag var som mest deprimerad hittade jag hans band Nirvana. Efter det var jag fast för musiken och för honom. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du bättre snart!<3

Svar: <3
cutted.blogg.se

2013-08-21 @ 10:44:14
URL: http://hvbtjejen.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu känner jag inte dig men...vill bara säga att jag finns här om du vill prata!åh snäälla skär dig inte:( du e stark nog att motstånd! Jag tror på dig!<3:)

Svar: Tack så mycket, betyder mycket att höra dem orden! <3
cutted.blogg.se

2013-08-21 @ 20:00:01
URL: http://hvbtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0