Daddy, I love you until the end.

 


 
Finns ingen finare person är min pappa. Javisst, han har sitt alkoholproblem men det förändrar inte min kärlek. Han är fortfarande my number 1. 
På torsdag ska pappa på OP. Är så otroligt jävla orolig och lite smått ledsen eftersom det är på min födelsedag. Jag älskar dig pappa. Glöm aldrig det. Du var den personen som stod bredvid mig efter våldtäkten, du var den som bar mig upp från djupa gropar. Det var du som slogs för mig, mot socialen, polisen, våldtäktmannen, BUP, psykakuten, advokater, försäkringskassan. Och aldrig att du gav upp.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din relation till din pappa verkar sjukt underbar!

2013-08-07 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0