HÄR KAN JAG HITTA MIN TRYGGHET

Jag är en tjej som egentligen inte tycker om bilar eller för den delen förstår mig på bilar så mycket. Ja, jag vet att en bil har en motor (hehe) och koppling. Men jag vet faktiskt inte så mycket mer. Om du öppnar motorhuvudet på bilen är allt ett enda stort frågetecken för mig.
Hur som helst, min blogg handlar inte om fordon. Det jag vill komma fram till är att även om fordon är off my record, så finner jag ändå ett visst lugn i pappas thunderbird. I den bilen är jag trygg och det känns som jag är någon när jag glider på vägarna.
Så, ett sätt för mig att hantera min ångest, är faktiskt att åka bil, speciellt pappas thunderbird. Spelar ingen roll vart vi åker, om vi kommer hemma samma dag eller efter en vecka. Så länge jag sitter där mår jag bra.


Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt att höra:) ta hand om dig <3

Svar: Detsamma<3
cutted.blogg.se

2013-08-29 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0