Want some changes

Vill skaffa mig en dagbok med massa värdefulla citat och meningar som är lika fina som poesi. Med vitt omslag och flygande fåglar på, helst i olika färger som blå, gul, svart och grön.
Vill inreda rummet i vitt. Ha målarfärg istället för likadana tapeter som familjeteamet har på sina väggar. Vill ha en gammal antik fågelbur i fönstret och en finare säng. Fylla bokhyllan med minnen och ha en vägg med massa bilder på mina vänner och familj. Vill slänga ut min tjocka fula TV som jag aldrig använder och göra en läshörna.
Vill förnya garderoben med nya kläder som inte är för stora. Som är fina och inte bara svarta.
Vill förändra mig själv. Bli tunn, färga håret och bli av med alla äckliga finnar. Vill göra ett näsjobb, förminska min feta näsa.
Vill ha en pojkvän, som håller om mig när jag vill rymma och som tröstar mig på nätterna. En som jag kan ta fina och fula bilder med. Han får gärna ha ett ryskt namn och vara finsk. Med små lockar i håret och ögon som tindrar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa hur ditt rum ser ut?

Svar: Om jag orkar någondag, haha..
cutted.blogg.se

2013-08-27 @ 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0