Förlåt C!

Fan vad mycket besökare jag får idag. Vet inte ens varför. Bloggar ju knappt.
Jag har träffat min vän idag, min C. Vi rökte och bara pratade. Hon berättade att jag måste ta tag i min ångest och att hon är orolig för mig. Att hon inte vet hur hon ska handskas med min ångest och mitt mående. Då förstod jag, vilket jävla komplicerat vrak jag är. Som utsätter henne för det här, som låter henne lida. 
Så på torsdag när jag träffar min psykolog ska jag ta tag i mina problem på riktigt. Då ska jag släppa ut alla mina känslor och tankar. Jag ska berätta vad som tynger mig och hur jag beter mig mot mina vänner. Mot min fina C, mot mina klasskamrater, mot min familj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0