Rotlös

Just det, är hemma nu och nu kommer min uppdatering bli bättre då jag har en dator att skriva på. Har haft en rätt så händelserik helg. Kom till Ö-staden kvart över fem på fredagen. Åkte bil till min fina vän och åt middag. Sen blev det ju förfest och runt nio drog vi till krogen! Jag har ju redan skrivit här att jag blev utslängd från krogen. 
Meen hur som helst. På lördagen låg jag däckad i sängen hela jävla dagen. Sov, gick på toa, sov, drack vatten, sov, rökte, sov, drack redbull och kaffe, sov, åt middag och sov. När klockan var åtta kollade jag på melodifestivalen med ett gäng människor.
Direkt efter melodifestivalen stack jag till rummet och försökte slagga. Men det gick inte då jag fick dödsångest. Runt 1-tiden somnade jag.
På söndagen mådde jag lite bättre, testade köra eu-bil. Sen tog jag 14:45 tåget hem.. Pratade med pappa och gjorde min KBT-läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0