V: utslängd från krogen

Är i en annan stad i ett annat län. Igår besökte jag krogen med min bästavän här och hennes kompisar.
Kom till krogen klockan nio, hade förat innan i en lägenhet. Började med att köpa en cider, sen blev det 3 shots (12 cl) på en gång. Blev ganska full så jag fick inte dricka något mer av mina kompisar. Men jag smög till baren iaf och köpte en till shot.
Efter det skulle jag ut och röka, kunde knappt gå. Väl där ute snubblar jag in i en ordningsvakt som började följa efter mig och en kompis. Han sa till kompisen att jag var för full för att stanna på krogen så följde vakten med mot dörren. Vi skulle hämta min jacka men jag hade tappat bort min Nummerupplysning så jag fick inte hämta ut den. En kompis fick hämta ut den halv tre på natten.
Iaf, klockan var halv tolv på kvällen när jag snubblade ut från krogen. Var inte välkommen där.

Idag lider jag så förbaskat mycket. Är bakis. Mår illa, har inga krafter i kroppen, ont i huvudet och är jättetrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0