Fråga: Hur länge har du skrivit dagbok? Vad för hemligheter skriver du i den?

 
Jag kan inte svara med en exakt siffra hur länge jag har skrivit dagbok men troligen så började jag skriva en dagbok när jag lärde mig hur man skriver.
Jag kan faktiskt publicera ett utdrag från en dagbok så att ni får se lite vad jag menar. 

"Igår träffade jag min sista läkare på BUP. Han var duktig och snygg. Jag tror att han heter *******/****. Hur som helst, jag mådde inget bra efter mötet. Jag pratade om våldtäkten på riktigt idag, med ******. Det slutade med att jag grät, inför honom! (pinsamt) Han höjde min medicin. Så nu knaprar jag:
*Morgonmedicin: -Cipralex 20mg
*Kvällsmedicin: -Mirtazapin Arrow 30mg
                       -Propavan 25mg
                       -Lergigan 25mg + mer ifall det behövs
Ibland tar jag pappas sömnmedicin -zoplikon 7,5mg

Vad hände mer på mötet? Jo, pappa fick veta at jag har skadat mig mer. Han blev arg. Så jag ville bort, träffa vänner och flyta. Men ingen kunde. (Här nämns en massa namn som jag inte ville skriva)" -14 augusti 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0