Boys laugh at what they put girls through but they won't be laughing when they're wiping tears off their daughters face for the same reason

╰☆╮Hans varma famn, när jag ligger i hans varma famn. Och tiden bara står stilla fast egentligen tickar klockans visare snabbare än vanligt. 
╰☆╮ Hans armar runt min kropp, och det känns som en barriär runt mig. Som en vägg, som ingen kan rubba. Här är jag trygg.



╰☆╮Dina kloka ord, som låter som en poesi i mina öron. Dina snälla ord som smeker i mitt öra och lindrar huvudvärken.
╰☆╮Dina händer som är perfekta. 
╰☆╮ Din fina fina personlighet, min fina A. 

 
 
○ Fuck, jag är kär. I en kille som jag vet att jag aldrig kommer få, som aldrig kommer bli min. Vi har för mycket saker mellan oss. Varför kan vi inte bara släppa allt och bara leva? Vi är för unga för att tänka på föralltid. Vi är för unga för att binda oss. Jag vill bara ha honom, hans kropp och hans personlighet. Jag vill ha honom i sängen igen, liggandes bredvid och håller om mig. 
 
HUR FAN SLUTAR MAN VARA KÄR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0