Man blir yr

Är trött, rent fysiskt och psykiskt. Försöker hitta saker som kan lysa upp min vardag men jag misslyckas gång på gång.
Har bott på hotell med fina fina A (ja, han ja är lite småkär i) och fina Syster. Kollade på dumma mej 2. Har jobbat järnet. Förbannat mig över E och alla jäkla problem.

Nu vill jag bara sova, vill dra täcket över huvudet och aldrig vakna upp igen. Vill ta en överdos, vill skära upp handlederna, dränka mig själv, hoppa in i ett brinnande hus. Men jag är för rädd, vågar aldrig ta det sista steget för att avsluta mitt egna liv. 
Och jag saknar min bästavän, men hon är i Skåna med sin pojke. Och jag vill bara träffa henne, få en stor varm kram och höra henne säga alla de där orden som jag verkligen behöver höra. Jag får nog ringa henne, störa henne på sin semster och bara gråta ut i telefonen. Bättre än ingenting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0