Olösta mordfall, kända mördare

Hittar aldrig något vettigt att skriva om. Allt blir bara slumpmässiga bokstäver som inte ens följer någon röd tråd. Kan inte skriva bra, kan inte skriva något som fångar läsares ögon.
Nu för tiden sitter jag och läser om mördare. Seriemördare, massmördare, olösta mordfall. Allt sånt där som det finns en viss spänning i. Och jag vet, det här låter helt sjukt. Att jag är intresserad utav mord.
Är det någon av er som har hört talas om zodiac-killer? Det finns en hel webbsida om honom, hans offer och möjliga misstänkta. Även hans chipper-code finns där, de lösta och den olösta. 
Läs mer om honom här -> Zodiac-killer
 

Kommentarer
Postat av: Randig

Visst känner jag till Zodiac!
Jag är en riktig seriemördar-nörd, haha!
Det är ett av mina specialintressen
(typiskt personer med Asperger syndrom).
Jag har varit intresserad av seriemördare
sen jag var ca 14-15 år.

Jag gillar att läsa och se på dokumontärer om mord och mördare. TV4 Fakta har många bra dokumontärer.
Sen tycker jag att det är spännande med foton på brottsplatser/offer, särskilt om det är mycket blod.
Jag är kanske lite knäpp, men men...


Svar: Har du sett filmen om Zodiac? Grymt bra..Vi två får väll vara knäppa tillsammans, för dina intressen är liknande med mina.
cutted.blogg.se

2013-07-12 @ 19:11:53
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se
Postat av: Randig

Ja, den var bra! :)
Jag älskar filmer om mördare
(helst seriemördare), både fiktiva
och verklighetsbaserade.

Ja, det får vi vara! Haha...
Två knäppisar! ^^

2013-07-14 @ 15:44:55
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0