Om fina A och hans mysiga famn.

Fina A stannade här i två nätter. Vi lanade första och sov andra natten. Så nu har han precis åkt hem och jag ska börja fixa mig för att åka till jobbet sedan. 
A har varit ett så fint stöd under tiden han har varit här. Han stannade en extra natt för att det blev lite familjeproblem här hemma. Pappa och hans alkohol med andra ord. A har legat i sängen bredvid mig, hållt om mig och tröstat mig. Inget mer än så. Inget mer behövs, kärleken är bättre än det sexuella.
Trots att jag under nattens gång har känt ett stort behov utav sex så har jag hållit i tyglarna. Den gamla kompisen försökte få med mig ut för att ha sex i hans bil, antar jag. Men jag stannade inne i sängen med A.

 
Nu är det slut med pappa och hans alkohol. Fru har ställt ett ultimatum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0