Svar till frågestunden del 2

Är du nöjd med ditt jobb även om du har haft jobbiga arbetstider? 
Ja, jobbet är givande. Dock är det ju tiderna som är jobbiga och ibland kan det vara jobbigt att ha en brukare i sådan jämn ålder som en själv. Jobbigaste tiden man kan få är 7.15-22.00
 
Har du någonsin suttit i rättegång?
Ja, två gånger. Ena gången var den en mopedolycka och andra gången var det om sexuella utnyttjandet. 

Hur varmt måste det vara i sjön innan du hoppar i? 
Vet inte, 20 grader kanske.
 
Vad gör dig på bra humör?
Killen, vännerna, den 27:e varje månad, när pappa är på bra humör.

Följer du någon serie atm?
Hart of dixie och family guy typ.

Favoritlåt just nu? 
Wake me up - Avicii

Hur är din relation med din mamma?
Det finns ingen relation alls. Jag valde att sluta jaga mamma när hon inte ens kunde gratta mig på min student. Innan var vår relation lite on och off. Men det var alltid jag som fick höra av mig till henne och då fick jag nästan tjata.


 

Kommentarer
Postat av: Elly

Tvärtom med mig och min mamma.. Hon hör av sig varje jävla dag men jag orkar inte med hennes störda beteende, orkar inte ta alla elaka ord, hot, alla jobbiga minnen av hur hon kunde svika mig som litet barn å nu vägrar erkänna att hon skadat mig på minsta sätt..

Svar: Åh...
cutted.blogg.se

2013-07-07 @ 10:43:28
URL: http://sedatives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0