En stressad och deprimerad student.

Imorgon är D-dagen. Min student äger rum. Mina syskon och min pappa kommer fira mig, dem kommer ge mig all den kärlek jag behöver imorgon. Och jag kan inte bli lyckligare.
Men ändå känner jag mig deprimerad. Jag är stressad, jag saknar mamma, vill ha min mamma på studenten, jag önskar att jag hade kämpat hårdare i skolan, jag vill ha tillbaka E. 

✘ Har precis fått tag i en person som kan köpa ut min dricka. Räcker tre breezer, en champange och en stor dooleys? Behöver jag vodka? JAG VET INTE ENS VAD JAG SKA DRICKA.
✘ Har inte köpt något till champangefrukosten. JAG VET INTE VAD JAG SKA ÄTA.
✘ Kläderna är köpta, men jag är missnöjd, klänningen sitter konstigt, jag gillar inte klänningar, jag vill inte visa mina ben eller armar för den delen.
✘ Jag är för deprimerad för att ens tänka mig att jag kommer le imorgon. Att jag kommer le på riktigt.
✘ Är så fucking jävla orolig att jag kommer få sneflipp på kvällen och försöka ta livet av mig.
✘ Jag vill inte bli vuxen. Vill inte ta studenten. Vill inte börja jobba på heltid. Jag saknar skolan. 
✘ Naglarna ska fixas ikväll, jag måste duscha ikväll, fixa iordning allt som behövs då jag ska sova hos min kompis, jag måste komma ihåg att ta med studentmössan, jag kommer inte komma i säng förens typ 3 inatt.
✘ Fotograferingen börjar klockan 8 imorgon. Det betyder att jag måste gå upp typ runt 4-5. Ska sminka mig, locka håret, fixa iordning kläderna, ta med all dricka till skolan imorgon. ALLTSÅ, skjut mig. Right in my face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0