Snälla, försök stoppa mig då.

Är bara så trött och irriterad. Vill lägga mig i sängen igen och dö. Sova några timmar och försöka vila upp mig. Men sånt finns det ingen tid för.
Hatar midsommar, julafton, nyår och alla andra högtider som innebär att föräldrarna kommer bli fulla. Men jag tror midsommaren är värst. Hela den här helgen kommer pappa vara full. Han börjar dricka redan vid tolvtiden. Igår var han dryg och irriterande. Han ställde samma frågor hela tiden. Fick typ frågan "när börjar du jobba imorgon?" 25048103 gånger. Till slut blev allt för mycket och jag gick ner till mitt rum.

Jag är så otroligt rädd att jag ska skära mig den här helgen. Efter all jäkla slit med jobbet direkt efter skolan, pappa som dricker allt mer och mer och Fru som provocerar mig så känns det som att jag kommer få en fet ångest.
Snälla, försök stoppa mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0