Svar till frågestunden del 1

Om du hade barn, hade du velat att dem skulle gå i dem skolorna du själv gick i? Har du något roligt inplanerat för sommaren? Vart vill du helst dra iväg på utlandssemester? Hur känns det nu att ha tagit studenten?
Mina barn hade inte fått gå i de skolorna jag gick i. Skolorna var dåligt byggda och dåligt planerade. Kanske skulle kunna överväga valet om skolorna skulle få grymma lärare.
Sommaren 2013 kommer jag jobba till 100%, så nej, inget inplanerat. Skulle ha åkt till Ullared med några kära vänner i slutet av juni men nu blev det avblåst.
Helst skulle jag vilja åka till Polen. Dricka sprit, och titta på koncentrationsläger/förintelseläger. 
Att ha tagit studenten suger verkligen. Jag saknar skolan, saknar klasskamraterna, saknar lärarna, saknar rutinerna.

hur handskas du med svåra minnen? 
har du några drömmar? 
vad i livet värdesätter du högst?
Hm, jag vet inte, har lite olika strategier. Beror på hur stark jag är i psyket just när minnena dyker upp. Om jag får jättejobbiga minnen så måste jag skära mig, speciellt om inga av mina vänner svarar. 
Jag har framtidsdrömmar, eller då och då. Ibland känns allting bara så långt borta. Men jag har drömmar om att hitta en bra kille, få två/tre fina barn, bo i en villa lite utanför staden och jobba inom kriminalvården (lol, värsta lyckligadrömmen)
I mitt liv värdesätter jag pappa högst.

Favoritlåt just nu? 
Society - Eddie Vedder

Bra boktips? 
Femtio nyanser av honom, paganinikontraktet, råttmannen

Vilka kortlekar kan du? 
Alltså, haha. Vänd 10an, hjärtersju, president och slav (eller vad den heter?), finns i sjön

Gillar du någon speciell atm? ;) 
Åh, jag vet inte. Ja, eller nej. Kanske.

Har du planer på att fortsätta plugga? 
Ja, det har jag. Tror jag.

När var senaste gången du låg inne? 
Typ två år sedan.

Hur ser ditt drömboende ut? Detalj PLZ! 
En villa, lite utanför storstaden.
 


 


 

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg blogg :)

Svar: Tack :)
cutted.blogg.se

2013-06-24 @ 10:13:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Daniella 🌙

Läs Igelkottens hemlighet!

Svar: Will do :)
cutted.blogg.se

2013-06-25 @ 02:13:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0