Ångestattacker, skärsår och spyor

Ligger i sängen och skakar. Ångesten är så jäkla jobbig den här gången. Sist den var såhär stark var när jag åkte in på psyket i tre veckor.
Har skadat mig, skurit mig alltså. Låtit rakbladen öppna huden och titta på när blodet rinner. Rakbladen är så jäkla tröga så jag måste trycka lite hårdare men det är helt okej. Jag ska fixa nya nu. Skitvassa kommer dem vara. Fatta vad nice. Då behöver jag knappt röra huden...

Spydde nyss, haha. Vet inte om det är på grund utav mensen eller om jag mår så jäkla dåligt just nu.
Nej, nu ska jag hämta de nya rakbladen och sedan ska jag cutta! Springer på rosa moln. Kanske jag får hälsa på min Gud ikväll? Kanske är det min tur?
Ni som har mitt nummer får gärna rädda mig, skriva något gulligt så jag kanske kan ha lite självbehärskning. Skriv till mig gullisar. Prata med mig. För jag känner mig så ensam.


Kommentarer
Postat av: Randig

Åh, vännen, jag känner mig också så jävla ensam!
Jag önskar att vi kunde hålla varandra sällskap.
Jag vill be dig på mina bara knän att inte skära,
men eftersom jag själv sitter med ett rakblad i handen, känns det lite väl skenheligt.
Men om du ska skära;
snälla, snälla, var försiktig!
Jag ber om ursäkt om du eller någon annan
läsare blir upprörda av min kommentar.
Jag mår inte så bra nu och kan inte riktigt avgöra
vad som är okej och vad som inte är det.

Förlåt för en flummig kommentar (känner mig skitsnurrig) Miljoner kramar! <3
//Randi

2013-03-15 @ 23:57:20
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Har du kik?

Svar: Ja det har jag :)
cutted.blogg.se

2013-03-18 @ 05:11:05
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: J O Y ▲

Åh kämpa på <3
Jag har också mått riktigt dåligt, bott på flera behandlingshem och självskadat som jag vet inte vad.
Såg även att du har ptsd, det har jag också!

sv: Åh, eller hur, tv-serier är bäst hihi.
Och böcker läser jag aldrig, har aldrig läst en enda bok haha!

Svar: Åh :( Mår du bättre nu? <3
cutted.blogg.se

2013-03-24 @ 13:16:59
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: J O Y ▲

sv: Jag är ju inte fullt frisk.
Har precis börjat dbt mot min borderline och den är ju en stor del till varför jag mår som jag gör.
Jag skulle ju inte påstå att jag är stabil, för då skulle jag ljuga.
Men jag slutade skada mig för två år sedan. Så en bit på vägen har jag kommit! <3
(även om vi inte känner varandra så finns jag om det är något!)

2013-03-24 @ 13:41:41
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0