Fråga: vad tar du för mediciner? :)

Alltså, för tillfället tar jag inga mediciner alls. Tror att jag egentligen behöver ta meds men jag försöker klara vardagen utan det.
Då och då tar jag insomnings och sömntabletter. Då brukar jag ta lergigan, propavan och zoplikon. '
Anledningen till att jag slutade med mina meds var för att jag inte kände någon skillnad så jag slutade ta dem. Berättade det för medicinläkaren på vuxenpsyk i min stad, han blev arg och sa att jag alltid säger så och tog bort recepten. Jag slutade gå hos honom och han är den enda medecinläkaren här i staden. 

Kommentarer
Postat av: Randig

Läkare, alltså.
De borde vara inlåsta på psyket
hela bunten!

2013-03-11 @ 14:39:15
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0