Svar på massa frågor

 
har du verkligen varit nära att dö nån gång? alltså ett a l l v a r l i g t självmordsförsök. 
Njae, aldrig så allvarligt att jag har behövt söka upp akuten. En gång trodde dem att jag behövdes magpumpas men det blev inget. Sen har jag bara behövt plåstra om mina skärsår när det har blivit lite för djupt. Jag var tillsammans med en kille vars mamma var utbildad inom sjukvården (tror jag?) så hon skötte om mina sår då och då.

vilka mediciner har du tagit under dina dagar? 
OJ, kommer inte alls ihåg. Men cipralex (som jag förövrigt ska börja käka imorgon), lergigan, propavan, sertralin, mirtazapin arrow, atarax

vad vill du jobba med i framtiden?
Inom kriminalvården. Jobba på rättspsyk eller så.
 
Hur känner du dig i magen innan du ska ha mens?
Haha, alltså jag får ont i magen, typ som magknip fast mycket värre.
 
hur fick du dina diagnoser? 
PTSD fick jag efter mitt trauma (våldtäkten), fick den när jag började gå hos BUP. De kände igen mina symptom (sömnproblem/mardrömar och flashbacks, minnesförlust, känslan att vara förföljd), depression fick jag stax efter och sömnproblemen började ju också då.
 
hur länge har du varit sjuk?
Sen jag var 12 år.

Kommentarer
Postat av: raison d'être

svar: den är så himla söt ❤ jag undrar vad jag hade varit för fisk om jag drack det där haha

2013-03-11 @ 23:33:19
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0