Cant take another step

Uppdaterar lite snabbt, så ni vet att jag fortfarande lever.
Jag struntade i min psykologtid i måndags, kände ingen lust och jag är rädd att dela mina tankar. Tänk ifall han tycker att jag är helt galen och beslutar att lägga in mig?

Idag ska jag jobba. Från 8-21. Vet inte alls hur jag ska orka. Jag är trött psykiskt och vill egentligen bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv.

Och förövrigt. Jag hatar den här bloggen. Dels för att jag typ aldrig får några kommentarer trots att jag har flera unika läsare varje dag och dels för att jag inte känner mig så anonym och mina inlägg är klumpigt skrivna på mobilen.


Kommentarer
Postat av: Kari Straif

jag är riktigt riktigt dålig på att kommentera :/

2013-05-11 @ 19:24:22
URL: http://straif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0