Dum i huvudet, så jäkla slut.

 
Hur dum i huvudet får man vara? Det är en vanlig vardag och jag sätter mig på en krog och dricker. Pratar om gårdagen. Direkt efter skolan (runt typ två) gick jag, Ella, Nille, Pille till en krog i staden. Där drack jag lite granna. Men jag ville ha pommes efter lite drickandet så vi går till en annan krog. Där dricker jag mer. Jag var dryg på en måndag, full-dryg. Sov hemma hos Ella. 
Idag, under lunchen, gick jag till en krog med Ella och drack två breezer (vilket iofs inte är så dåligt) och kom sedan försent till lektionen. Jag menar, så sent så lektionen hade hunnit slutat.
Imorgon är det jobb, så då kan jag inte dricka efter skolan. Men om mitt idiotiska huvud får bestämma så blir det sprit på torsdag och på fredag. 
Dum i huvudet var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0