Grattis konungen. Knäcker en öl för din skull ikväll!

Valborg 2013. Är lullig och inte stupfull. Kom precis hem från Uppsala (Valborgs stad). Bussarna typ fuckade upp sig men jag är åtminstone hemma nu. Tillägger att jag ska jobba imorgon (idag) wiho!

Dagen började med att handla med min päron. Sedan åkte jag och mötte Carro i centrum. Vi shoppade (kläder och mat för kvällen) sen åkte vi till Vällingby på impuls. Tog första tåget dit. Där mötte vi upp hennes mamma och åt lite lunch. Sedan fortsatte vi vår shoppingrunda där. När vi var klara åkte vi till min stad igen. Blev hämtade utav J, åkte till Linnea och åt.
Sen hade vi lite panik. Vi visste inte om vi skulle dra ut eller bara vara hemma. Och om vi skulle dra ut så visste vi inte om vi skulle till Stockholm eller Uppsala. Men vi bestämde oss för Uppsala och fick springa till bussen.
I Uppsala (var jag och Linnea lite påverkade) mötte vi några polare. Gick runt i staden och typ hälsade på randoms och polisen.
Helt okej Valborg. Btw, för exakt två år sedan försökte jag ta livet av mig framför alla min kompisar. Känns ju inte så bra.


Kommentarer
Postat av: angie

kan inte du berätta mer om hur du försökte ta livet av dig framför dina vänner?

2013-05-19 @ 20:42:08
URL: http://unsangie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0