Jag kommer aldrig bli lycklig.

Jag får knappt någon luft. Han håller emot så hårt och jag kan inte koncentrera mig på något. Har ju hört att man ska försöka tänka på något helt annat när man blir... våldtagen, men jag kunde inte. Allt jag tänkte på var honom, hans tunga kropp och djupa andetag.
Han fortsätter trots att jag säger nej. Han trycker hårdare och det känns som att han njuter varje gång jag säger nej eller skakar på huvudet.
Och det gör ont, hans hårda handtag och hans slag. Hans lår som slår in i mig.
Jag har haft mardröm inatt. Precis det som står där uppe drömde jag om. Det var samma person, samma säng, samma rum och samma våldtäkt.
Jag mår illa, har ont i magen, mår verkligen piss. Vill ha en stor fet kram men vågar inte berätta för någon om vad jag har drömt inatt.


Kommentarer
Postat av: Randig

Kram! <3

2013-05-24 @ 23:26:15
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0