Lies, just lies.

 

 
 
 
Kommer aldrig kunna komma över dig och minnena kommer alltid vara printade i mitt huvud. Det var du som skulle komma på min student, som skulle krama om mig och som skulle vara helt galen med mig. Det var du som skulle ha stöttat mig i dessa hårda stunder jag har nu, som skulle ha hjälpt mig med killproblem, konflikterna i skolan. Det var dig jag hade planerat min sommar med. 
Och jag kan inte bestämma mig om jag är arg eller om jag bara är sårad. Och jag pendlar mellan att hata dig och älska dig. I vissa stunder ser jag dig som det otrevligaste som finns men samtidigt så minns jag sommaren med dig, jag minns hur du tröstade mig efter nätterna, hur du fanns där för mig på dagarna. 
VARFÖR blev allt så fucked up? Varför kan vi inte bara försöka, som vi gjorde förut? När allt var helt naturligt.

Jag älskar dig och det gör ont. Så sablans ont. Jag saknar dig, det är ett hål i mitt bröst. Det kanske var jag som överdrev, som reagerade så starkt. Men jag hade precis blivit bortkastad av min andra bästavän och killen som ingen kan förklara. Jag var rädd och jag var psykiskt bryten.
Det var du som alltid stoppade mig när jag skar mig. Nu finns inte någon här, nu är all min trygghet bortbränd. Och jag får bara skylla mig själv.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Randig

Jag känner det samma med min bästa vän
som övergav mig när jag var som sjukast.
Hon orkade inte med att jag skadade mig så mycket.
Hon fick leva i ständig skräck att jag skulle dö,
eftersom jag försökte ta självmord flera gånger.
Det var sex år sen hon sa upp relationen me mig.
Jag undrar ofta om hon tänker på mig?

Jag har så många bra minnen med henne.
Så jag vill inte radera henne från mitt minne,
fast det gör så ont att tänka på våra stunder tillsammans. Jag hoppas att hon aldrig glömmer!

Svar: Jag lever med hoppet att ens bästa vän alltid har en tanke på oss. Hatar människor som ger upp hoppet om en person som inte mår bra.
cutted.blogg.se

2013-05-24 @ 23:39:32
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se
Postat av: Randig

Samma här!

2013-05-30 @ 18:33:44
URL: http://www.thiswillnotdo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0