Om tjejen som driver bloggen-

Fick ett önskeinlägg tidigare. "Mer om dig! Du verkar fin. Fast förstår om du vill vara hemlig.!"
Jag tänkte försöka berätta så mycket jag kan om mig själv utan att avslöja vem jag är.
 
Jag är 18 år, fyller 19 i sommar. Bor i en liten byhåla, mellan Uppsala och Stockholm. Tar typ 40 minuter med tåg till Sveriges huvudstad. Bor 20 minuter från Sveriges närmaste stad.
Jag, Pappa och Fru bor i en grå villa på 300 kvm. Jag har typ hela nedervåningen för mig själv. 
Min mamma bor i Sveriges närmaste stad men trots att vi bor så nära varandra så träffas vi aldrig. Hon vill inte ha kontakt med sina barn. Trots att jag försöker och försöker gång på gång så lyckas jag aldrig. Jag säger jämt att det inte gör mig något att jag inte har kontakt med mamma. Men egentligen så gör det så jävla ont i hjärtat när andra pratar om sina mammor. Jag vill också ha mamma-dotter samtal, jag vill också kunna be mamma om hjälp med tjejsaker. 
Som tolvåring blev jag våldtagen och det har verkligen satt sina spår i mig. Det är kaos i huvudet och en storm i kroppen. 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta för något mer. Om det här inte räcker så är det bara att kommentera exakt vad jag ska berätta. Typ "varför har inte du och din mamma kontakt?", "vad är dina egenskaper" osv.

Kommentarer
Postat av: Shopahlic

man blir berörd av din blogg

Svar: Vet inte riktigt vad jag ska svara. Kan man säga tack?
cutted.blogg.se

2013-05-20 @ 20:48:32
URL: http://imshopaholic.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0