MAMMA

Hur många av mina läsare har en bra kontakt med båda föräldrarna? Eller någon utav föräldrarna? Lite nyfiken..

Som ni vet så har jag ju ingen kontakt med mamma. Hon och jag har ju alltid haft den där on/off förhållandet. Vi har haft kontakt när det har passat henne och när hon mår bra. Egentligen, vem kan klanka henne? Två instabila personer kan inte älska varandra eller ta hand om varandra.
Men jag kan ju inte låta bli att älska henne eller sakna henne. Jag älskar ju henne trots att hon sårar mig och trots hennes egoistiska tänkande.
Jag hatar hennes beteende och att handlingarna hon gör alltid sårar just mig.


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Jag har jättebra kontakt med båda och båda läser min blogg haha :)

2013-09-07 @ 02:32:17
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Tr

Ibland känns det som att jag har "för bra" kontakt med mina föräldrar. På ett sådant sätt att de kan inte se mina personliga gränser, typ: jag behöver andas lite från dem ibland men det har de nog ofta svårt att förstå.
Kramar

2013-09-07 @ 16:58:11
URL: http://trainoverwater.wordpress.com
Postat av: Elly

Har en fin kontakt med pappa antar jag, men inte med mamma. Hon är alldeles för instabil, elak och sjuk..

Svar: Samma som för mig med andra ord. Men det är ju skönt att du har en fin kontakt med din pappa :)
cutted.blogg.se

2013-09-07 @ 19:55:25
URL: http://sedatives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0