MOBILBLOGGAR OM KÄNSLOR.

Står ute och röker i min ensamhet.
Ångesten och depressionen gnager i mig. Livet känns liksom onödigt, allt känns så meningslöst och värdelöst.
Och ni kommer aldrig förstå, mina vänner kommer aldrig förstå, inte min familj heller.
Slängde iväg ett sms till pappa, skrev bara "jag är deprimerad". Nu i eftertanke så ångrar jag ju det. Ångrar att jag klicka på skicka. Men gjort är gjort. Känns lite elakt att dumpa av mina bekymmer på honom. Han har ju redan så mycket att tänka på och jag vill inte att han ska oroa sig för mig också. Han tror ju att jag är frisk, typ.

Livet är meningslöst, så enkelt är det. Inga tvivel, bara rena känslor som känns inuti mig. Jag kommer aldrig att bli frisk. Tyvärr. Det har ju läkare sagt redan från början. "Alltså V, du kommer ju alltid att ha minnena kvar och kanske drömma mardrömmar om det i resten av ditt liv. Men det kommer ju minska något enormt. Du kommer ju kunna hantera de där stunderna bättre".

Hej, jag heter V och är dömd att vara annorlunda i resten av mitt liv. Min kropp är förstörd sedan barndomen och alla människor kommer alltid se snett på mig och behandla mig annorlunda. Alla män kommer alltid vara ett hot för mig och en påminnelse om det hemska som har hänt. Jag är dömd till att aldrig mer kunna älska en kille.


Kommentarer
Postat av: Tomas Krüger

Nej vissa saker är svåra att föreställa sig, och hur ska någon kunna säga emot dig? Men kärlek är en sak, tillit en annan. Du älskar din pappa, men finns det inte sidor hos honom som är svåra att lita på?

Svar: Det finns alltid sidor i människor som jag är svåra att lita på. Men min pappa är det något helt annorlunda med. Med honom vågar jag ändå ge hela min trygghet till..
cutted.blogg.se

2013-09-06 @ 11:18:17
URL: http://tomaskruger.se/
Postat av: Tomas Krüger

Bra! :)
Det kanske inte är din musiksmak, men låten passar din sinnesstämning.
http://open.spotify.com/track/2zTI9lNJ62IcdX4wioaswM

Svar: Jag lyssnar på allting, så tack för tipset! :)
cutted.blogg.se

2013-09-06 @ 22:33:48
URL: http://tomaskruger.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0