Ny blogg imorgon, maila om ni vill ha den nya adressen.

Tänkte bara uppdatera och säga att imorgon gör jag en ny blogg. Min mail kommer fortfarande att fungera så det är bara att maila om ni vill ha min nya adress ([email protected])
Det känns surt att jag måste stänga ner den här bloggen. Har äntligen skaffat en blogg som jag trivs med och som jag kan ventilera känslorna på och ändå få stöttande kommentarer av er fina läsare. Förhoppningsvis följer väll ni med på den nya bloggen.

Dock kommer jag inte ge ut min nya adress till anhöriga som faktiskt kan ta illa upp. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle folk ta illa upp?

Svar: För att folk är finkänsliga
cutted.blogg.se

2013-09-10 @ 13:25:21
Postat av: Anonym

Som?

Svar: Skriver om det på min nya blogg sedan.
cutted.blogg.se

2013-09-10 @ 13:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0