STÄNGA NER BLOGGEN

 
Måste nog tyvärr skapa en ny blogg, en helt anonym. Just nu är det för många anhöriga som läser den här som kan såras. Jag har sagt till mina anhöriga att dem får läsa den här bloggen på egen risk. Eftersom här skriver jag mina tankar jag har i skrivandets stund och jag kan slänga ur mig ganska elaka smeknamn och elaka åsikter.
Jag vet att det finns minst tre personer som läser den här och vet vem jag är. Så jag ska tänka efter om jag ska skapa en ny blogg eller inte. Måste komma på ett bra domännamn först.
 

Kommentarer
Postat av: Tomas Krüger

Hej V,
Du kanske borde klicka i att din nya blogg ska döljas för sökmotorer och indexeringstjänster, annars kan det gå rätt lätt att leta reda på dan.

Svar: Tack för tipset! Ska genast göra det :)
cutted.blogg.se

2013-09-10 @ 10:51:21
URL: http://tomaskruger.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0